alla som inte dansar är mumintroll

wowowowowoow.
igår var det julavslutning, hänga hos julia, förfest + mat hos elin och sen förfest i norrköping med gamla gänget och lite nya ansikten vilket var väldigt trevlig, trotts motgångarna & diverse spyor ( inte från mig ).
Sen var det dags att ta sig mot borgen och min första lokalfest, träffade masssa gamla vänner på vägen dit, super trevligt och kalaskul! Vi hade zero problem att komma in, kom in efter knappt 1minut i kön. Men jag kommer inte ihåg att jag lämnade in eller visade min biljätt? aja.

Sen vare dans för fullt, alldeles förmycket dricka och jag gav mig in i dimman. Minnesluckor och konstiga snuttar som fastnat på minnet, vänförfrågningar från folk jag inte känner igen och kommerntarer som " va fin du va igår" " va kul det var att ses" från människor som jag inte ens kommer ihåg har träffat under kvällen.
Men antar att det är charmen, men lokalfest är absolut ingenting för mig kom jag fram till, så efter kanske 2h var vi påväg hem igen för att sova.



Idag mår jag som förtjärnat, men känner ändå att det var värt det!
Jag hade kul!

Nu ska jag slå in de sista julklapparna, städa rummet innan jag drar in till stan och vaccinations centrumet för sista till usa papprena och sen kommer anna hit och myser med mig.

wow hörreni,imorgon är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0