När tredje ljuset brinner är snart lucia här. Hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär. ((årets första julklappar))

här sitter jag i min soffa, helsjuk och dan. Min mor kom precis upp med medicinen, seriöst det äckligaste jag druckigt någonsin! Kom förövigt precis hem från ett jättemysigt julbord med familjen, med kalasgoda karameller - jag snodde med några hem tillomed!
här är julklapparna jag fått, ( förlåt sämsta bilderna - mobilkamera )

denna fick jag på lilljulen i flen med linns kära vännor :)

finfina knästrumpor jag fick av min syster

fyra par kalasfina örhängen som jag, även de fick av min syster!

samt en kamera med minneskort till som jag fick av min mor och far,
egentligen skulle jag inte fått någonting nu - eftersom att jag kommer vara hemma på jul.
men eftersom att elli fick en likadan kamera så kunde vi likaväl få de samtidigt :)

ja, min söndag har varit KALASBRA även fast jag inte mår sådär super.
blir hemma imorgon, missar lucian I ÅR IGEN.
förra året var jag också sjuk,

fast det är klart, jag är ju sjuk HELAtiden just nu.
Mamma tror att det är för att jag stressar förmycket & äter fördåligt, hoppas det blir bättre snart!

föresten, de goda karamellerna:

och en fin bild jag tog påväg hem till norrköping


pusss och slem från ni vet vem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0