nattliga bravader

klockan är snart halv tolv och jag borde verkligen sova. ska ju upp tidigt imorgon och kolla på julkalendern. Imorgon direkt efter skolan blir det till flen och bo hos linn över helgen och fira lilljul där med hennes crew! Söndag blir det ut och äta julbord med min familj och ha lite lilljul, sen på onsdag sticker syster.
Förlåt att jag tjatar, men jag har räknat ut att under de kommande 19 månaderna kommer vi ses lite mer än 2. det känns  väldigt jobbigt med tanken på att vi som mest varit ifrån varandra i en månad och det sög.
antar att det är vuxenlivet som står och bankar på dörren,
men nejdu!

för min del får du vänta ett extra år, jag tänker inte bli vuxen förän jag lämnar film & musikgymnasiet med en studentmössa.

Usa närmar sig med stormsteg
! .. eller inte, men det är allt jag tänker på nu för tiden!
nu ska jag kolla en sväng på rebecca och fiona - BABE1 och BABE2.



tror jag stället klockan 40 minuter tidigare än vanligt, så jag hinner kolla på matten innan.

godnatt mina skatter, alla julklappar är klara nu och jag är taggad inför vad som komma skall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0