väntan..

Nu sitter jag framför TVn, har precis kollat lite på bingolotto och jag mår lite bättre nu även fast huvudvärken fortfarande finns kvar. Efter jag varit på vaccinationstjänst och fixat det sista till USA så drog jag och min far till maxi. Jag fick en fin-fin ring av min far och så hyrde jag en film påvägen hem.
Det blev Eclips, jag har faktiskt inte sätt den än.

Så nu tänkte jag lägga mig i soffan och kolla på alla tre filmerna, twilight, new moon och eclips. Jag lär ju ändå inte kunna somna ikväll om jag känner mig själv!


råkade öppna ett paket och se ett guldigt iphoneskal till mig btw

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha, råkade öppna? x)

2010-12-24 @ 13:17:55
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0