är besatt av kryddiga bakterier

åh. vill att det ska bli torsdag.
vill åka till göteborg nu.

jag ska shoppa loss på LINDEX hela dagen. typ iaf
hopppas de har kvar alla saker jag är ute efter, de hade inte de på maxi.
De måste de ha, annars avlider jag!

jag har bestämmt mig för att plugga både på dit & hem resan.
8h plugg. då hoppas jag att svenskan är klar efter det!

Nu ska jag kolla läget med min mobil, ska kolla om det är den
nya eller den "gamla" iphone jag har fått.
Sa till pappa att det inte spelade någon roll, men klart man vill ha den nya!
haha. Nytt nr tror jag att jag har fått också.
ni som finns i min telefonbok lär få ett sms med mitt nya nr.

nu ska jag ..
skriva packlista inför torsdag och planera lite inför morgondagen.
som det ser ut nu blir morgondagen
ansiktsbehandling, ev elin, stan med anna&anna,packa, party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0