är faktiskt helt omsluten av avundsjuka minigurkor

här sitter jag och klunkar mjölk till frukost.
mår inte så bra , efter en kul kvälll!
men det är väl tabbar man får ta antar jag.
lite bilder kommer nog inom kort, just nu håller jag på och laddar hem pippi långstrump,
ska kolla på de på vägen i bilen. & plugga ska jag även göra!
ska bli ganska skönt att komma iväg faktiskt, shoppa, hotellfrukost, ut&äta och bara va!
va glad :)

btw, jag & cillen gjorde världens finaste musikvideo, total nyktra & fina.
hon kommer döda mig, men det kommer inom kort!
fniss.


MJÖÖÖÖÖÖLK!

Kommentarer
Postat av: cilla

nononono!! Den kommer inte upp någonstans! :O

2010-02-25 @ 14:43:18
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0