FRAMME

ääääääääääääääntligen.
jag trodde jag skulle dödödödödödöööö.
första 2h trodde jag totalt att jag skulle typ spy sönder.
sen efter ett tag murade jag in mig med john fursciante och regina.
då blev jag glad & drömde mig bort till kärlek.
fick i mig en hamburgare också, men nu mår jag sämst igen.
just nu sitter jag & syster påväning 6 och slappar.
Taggar inför morgondagens shopping, lyssnar på OLD musik,
drar dåliga raggningsrepliker och ja nivet.
sprider syskonkärlek!
Hoppas jag mår bättre imorgon!
haha just nu är våra konversationer typ såhär:

Jag: kan du skicka konstollen till tvn?
Syster: ja, bara du inte spyr.
J: ae, ska vi tillbaka till rummet eller?
S: ja, bara du inte spyr.
J: åh,får jag smaka
S: om du inte spyr upp den igen.

haha ja,ni fattar? ;)

okej cillen..
du slipper ha musikvideon här.
jag har den bara i min mobil som jag kan kolla på när jag mår dåligt och vill bli glad.
men bilder kommer imorgon tror jag :D

nu knackar det på dörren, room servise (?) kommer med min kvällsmat, chesarsallad!

Kommentarer
Postat av: cilla

YES!! Och jag ahr videon på datan, och herregud den är ju för vacker ! :D <3<3

2010-02-26 @ 15:47:29
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0