har aldriga varit upp över öronen i trögflytande bakterier

här ligger jag i sängen.
precis som jag har gjort nästan exakt hela dagen.
jag kommer bli tjock till bikinisesongen..
men vilken tur att jag tycker tjockisar är söta då.
de flesta av de iaf!
Fast nu måste jag faktiskt börja skärpa mig lite.
aja, mår väl fortfarande sådär.
men i morgon är det iallfall skola som gäller, hur jag än mår.
jag är pepp på att träffa alla fina människor!
blää jag blir på så dåligt humör när jag är hemma hela dagen.
det suger!
+ att snickaren är hemma heeela tiden.
så man kan ju inte direkt gå omkring i huset, sjunga eller bara ..
gå omkring.
ae. ingen kul dag. idag är inget kul.

nu blir det fin musik och bara va.
önska att man kan komma till katrineholm / flen på sportlovet.
och att man kan fika fint!

Kommentarer
Postat av: Linn

vilken tur för dig att du ska till flen/katrineholm på lovet! tåg är grejeNN! <3

2010-02-17 @ 23:11:17
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0