känner sig hotad av missnöjda julklappar

det där med rubriker ska bli min grej tror jag.
måndag idag då.
den har varit lite till & från.
vaknade glatt, kom till skolan och hade sång.
nästa gång ska jag tjaffsa imot ännu mer.
& spela in...
om man ändå inte är omtyckt så kan man lika gärna köra lite med det.
måste bara se till att pappa köper en iphone till mig innan fredag  *smile*
sen var det engelska. fortfarande jobbar på breakfast club.
sen typ ingen svenska lektion. istället massa mys & prat!
hade kunnat gå hem halv 2. men tog halv 5 bussen hem.
hem & hem. till stallet.
red min prins. idag var han det.
prins alltså.
åh. han är bästbästbäst!
nu ska jag duscha och basta lite. sen soooova.

btw.
syster kom hem idag..
men VÄÄRLDENS snyggaste tattoooooo.
hennes nr 2.
synd att man måste vara över 18 där.
bajs jag som får för mamma och allt!

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Du äääger på rubriker!!!! <3

2010-02-16 @ 08:22:38
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0