missade en dokumentär om kelsjuka öronsnibbar

har precis slängt i mig frullen.
nu ligger jag framför tv'n
trötttrötttrött!
idag är det söndag.
och inte bara söndag utan....
LINNS FÖDELSEDAG!

JA MÅ HON LEVA JAG MÅ HON LEVA JAG MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR JA VISST SKA HON LEVA JAVISST SKA HON LEVA JA VISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅÅR!


ÅH.fina fina linn!
idag finns det planer på stallet samt göra allt plugg.
för det hinns inte med i veckan.
sen ska jag skriva packlista och ja.
ikväll får vi se vad som händer och fötter.

peace

Kommentarer
Postat av: Linn

FINA FINA EWELINA! jag bugar och bockar för den fina sången! <3

2010-02-21 @ 11:28:54
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0