spring!

urs. jag dör lite på dethär.
ligger mitt på golvet, på mattan just nu.
springer fram & tillbaka från toan.
dagens kondis.
ska väl snart försöka få någonting nytt i magen
och hoppas att det stanna där.
det är så himlans obehagligt att spy, om ni inte visste det!
ae, uuuuurs och fy. och blä!
nu måste jag tyvärr ta tag i mitt liv, om 1h kör vi och jag måste
frächa upp mig, packa och försöka äta ngt.
och jag orkar knappast resa mig.
hejaheja!
sen bär det av mot göteborg, har med mig datorn ( pga skolarbete )
så lite bloggande blir det nog!

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja det tycker jag låter som en bra idé .. men alla kurser har ju tyvärr typ redan börjat..:( men vi kan kolla runt..:P

2010-02-25 @ 14:04:10
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0