Tacos

Nu sitter vi här och äter tacos buffé. Gott som tusan och jag undrar hur många kg man går upp dehär 4 dagarna i Göteborg. Fast det är ganska värt det dock :) var på stan tidigare i dag som sagt.. Shoppade en randig halsduk som föll mig i smaken och en Håkan Hellström tyg påse! Total nöjd, hittade inte så mycket mer. Meningen var att shoppa jeans på weekday men de hade typ brandlarm eller ngt så gick inte attkomma in. Sen orkade vi inte gå tillbaka. Köpte dock ett as snyggt täcke till hästen på mässan, ett orange. Han kommer bli snyggast i det! I morgon ska jag försöka tigga till mig ett täcke till min vovve också, jag vet att hon innerst inne vill ha ett ;) nu ska jag snart hugga in på maten, syster ska låna mobilen och sen ska vi kolla på dressyren. Får se vad som händer sen för trevlighetet. Imorgon åker vi hem.. Vid typ 5. Fan, jag skulle kunna vara här i flera veckor eller ngt :) Puss mina fina, snart är jag tillbaka! Skola och allt ju, träffa alla! Ska bli super trevligt, saknar mina fina!

Kommentarer
Postat av: Linn

du är saknad finis!

2010-02-27 @ 20:02:46
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: Linn

hihihi, snyggaste korten liksom! hahaha. snart får vi ta vår turné i flen och katrineholm.. och snart är det dags för markus krunegård också! :DD

2010-02-27 @ 21:57:20
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0