TILL ALLA SMUS09 - öland vandrarhem

till alla smusar;


dubbelrum från 220kr/person
cykeluthyrning, får ha djur, internet, tvätt, hyr ut cyklar, har caffe



dummelrum: från 195kr/person
husdjur tilllåtet, cykeluthyrning, internet.


OBS!
OM MAN BLIR MEDLEM PÅ WWW.STF.NU SÅ KOSTAR DET SÅ MYCKET.
ATT BLI MEDLEM KOSTAR 150KR -DET HÅLLER ETT ÅR.
ANNARS FÅR MAN LÄGGA PÅ 50KR PER NATT!


vi kan bada, sola ( vet dock inte hur långt någon utav de har till vatten 
de översta ligger lite närmre dock )
, grilla, picknick, hyra cyklar och cykla omkring, parta de som vill,
träffa folk, vara uppe nätterna långa och äta glass och prata och bara ha alltmänt kul!

en ide är att inte bo på vandrar hem varje natt.
tälta kan man också göra, om man vill göra det hela veckan eller
bara några dagar kan man ju bestämma tillsammans.

OBS.
DE LITE BILLIGARE KAN MAN ÄVEN SOVA I EN SOVSAL DÖR EN BÄDD KOSTAR CA 155KR. OM MAN INTE VILL DELA UPP SIG!

det var lite svårt att kolla tågresor dit.
buss gick det inte några direkt vad jag hittade.
men jag fick söka på tågresor i början av maj.
efter det kunde man inte hitta några.
då kostar fram & tillbaka
( 1v mellanrum söndag - söndag )
573kr
& om man ser till att beställa så tidigt som möjligt så blir det ju billigare!

därför vore det bra att folk och fä. de som vill börjar prata lite med sina päron.
inte NUNUNUUNUNUNNUNU!
men så det inte rinner ut i sanden, planerar så visar det sig att ingen får!
fniss.
vilket liv jag har..
ärs, det är mamma som vill att jag ska dit & då kom jag och tänka på er mina fina.
så? vad tkr ni?
tror ni ni får? vill ?


nu ska jag plugga, sen troligtvis till malin och plugga.
tjing!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Sv: Tack! :) De kommer från Lindex :)

2010-02-22 @ 15:49:55
URL: http://fredrikson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hejsan! Fin blogg :D

2010-02-22 @ 16:00:26
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Linn

åh du är sin fin ewelina! jag har redan nämnt det för min päron och det verkar som om det skulle vara okej! hihi. hoppas jag i alla fall! jag sover helst så lite som möjligt i tält (hehehehe), men är ju inte så rik så det kanske också får gå. haha. men tänkte att vi kanske borde åka senare på sommaren så man hinner jobba ihop lite pengar innan! haha. <3

2010-02-23 @ 22:18:32
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0