försvinn inte. älskade

hejhej hallå dagboken.
sitter och lyssnar på den här
& känner hur jävla gärna jag vill kolla på sune. sunes jul nästa.
har precis ätit & innan dess kommit hem från stallet. min häst är prins!
idag var en sjukt bra dag. liksom allmänt bra-dag-dag.
fått 2 kommentarer om att jag är lik denna snyggingen ( hilary duff )

lite glad man blir då.
såklart även fått höra de dagliga "lik pippilångstrump" kommentarerna också.
men de känns inte lika mycket att skryta om.
plus att den är old.

föresten är vårat badrum grymt snyggt just nu ;

läste precis anna hagsells blogg där hon snackar om sina snaggade killar med skortor.
ae. själv har jag kommit fram till att jag faller för de där lite djupa " nördarna " som är ganska svåra att läsa av och lite försiktiga typ.
kort fattat.. som malins smak typ, fast mina ska vara riktigt snygga också.
puss.

martin sötaste idag;
jag; jag gillar din mössa.
han; jag gillar dig.

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha.

ewe, jag gillar dig.

2010-01-18 @ 20:47:49
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: Linn

hahaha, martin den lilla smörisen! hihiih. men det är bra det! <3

2010-01-18 @ 21:17:30
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: m

äh, vadå snygga? mina är snyggingar är snygga.. -.-

2010-01-19 @ 11:21:50
Postat av: anna

HAHAH snaggat skare va,.:D

2010-01-19 @ 12:51:48
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0