livet som sjukling del 3

woho. taxi paxi! pappa berättade precis att det blir göteborg torsdag-söndag vecka 8. lite niiiice! It smellls like shopping! meliike! Räkmackan var inte så misslyckad trotts allt. gott! Nu ska jag rensa sommargarderoben och kolla om något mer behövs beställas. Eller så skjuter jag lite på det och kollar på film istället. Måste iaf köpa ny skidutrustning också. svårt att hitta. en vinterjacka lovade även mamma mig idag. Jag är kär i det som kommer bli vårat nya badrum. Tema-HAV. Vi ska ha som en stenstrand med brygga på. Eller ser ut så. Egentligen är det golvplattor. och flyttbart badkar. lätt att jag ska bada ute i sommar! det blir snyggast! vill pussas.

Kommentarer
Postat av: Linn

det låter ju helt underbart det! :DD jag är så på! :D hihihi. <3

2010-01-09 @ 23:27:34
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0