ta i hand


hände riktigt roliga saker idag också!
stod och väntade på bussen så kom det fram en gubbe på kryckor

gud va fin du är. din rosett du har i håret passar verkligen dig. det är inte ofta folk passa så bra i sånt de har på sig..

tack..
nej men helt seriöst. super snyggt. duvet.. jag har canser och folk tyckeratt jag är en dum alkolist. men jag sörjer. skulle inte du sörja om du fick veta att du hade canser?
jo. men ja skulle ta vara på tiden som var kvar.
ja.. men det är ju det jag gör.

haha så sött!
& ännu roligare när jag satt på bussen!
kom en man i kanske 25års åldern och börja snacka engelska med mig.
såklart svarade jag på engelska!
efter ett tag frågade han vart ifrån jag var ifrån.
& jag svara att jag bodde här.
han ; JAHA, så du pratar svenska ?
hahhaha så kul! nedrans vad vi skratta
" du såg inte svensk ut "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0