två från vänster

sitter i skolan. har 3h svenska lektion.
fick en uppgift som jag gjorde klart på 1h. så nu sitter jag här.
kollar på frisyrer på google. får nedrans lust att klippa av allt den dag som denna.

det är ju så snyggt. på henne.
frågan är om det skulle vara lika snyggt på mig.
svårt att tro..
ae, vet inte vad jag ska göra av skiten..

dirr efter skolan blir det stallet. hästen har varit superfin de senaste dagarna.
hoppas det håller i sig idag också. Sen efter det.
vid 8 typ. så blir det nog lite filmmys och plugg.

peace.

Kommentarer
Postat av: Linn

AAAAHHHH! jag meeed! har fortfarande ont i hjärtat mitt!!

2010-01-25 @ 20:20:32
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0