vem vet.

en kväll som dessa brukar det bli.
det finns så mycket att göra. men det enda jag orkar är att sitta med min nya penna
FÖR 89KR och mitt nya blå block och skriva fina saker. Meningfulla ord i en
spontan ordning. Då mår jag bra. Egentligen inte, men jag älskar att göra det.
satta ord på känslor. gräva fram de.

dina stora oläsbara ögon
tränge sig igenom, in genom min hud
och fastnar där.




jag behöver tänka. sova.
jag vill så gärna fråga ut dig. bara rakt ut.
synd att torsdagar är så roliga.
vill inte missa skolan då.

Kommentarer
Postat av: Linn

hmmm.. jag tycker att det här verkar vara ett ämne som måste redas ut under en till fika! <3

2010-01-27 @ 22:51:13
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0