borta bra..

då var men äntligen hemma efter en extremt lång bilresa. skönt att vara hemma faktiskt. trotts att vädret är en riktig svikare. jude nu är jag små irriterad, funderar på om jag ska dra till min prins och överraska honom lite. han vet inte att jag är hemma och jag har inte sätt honom på länge. min fina. imorgon är iallfall min syster ledig så jag tänkte försöka ha en heldag med henne. eftersom att jag inte träffat henne på ett bra tag, på måndag ska jag träffa cilla, som det ser ut nu så blir det filmkväll i regnet, tisdag ska jag träffa tilda och planera skåneresan, onsdag ska jag träffa emma och mysa lite, torsdag är min syster ledig igen och vi ska fixa inför flytten - stallflytten alltså. sen är det fredag och jag drar till linn för att stanna där ett tag- vi märker. och söndag förflyttas hästen och jag åker till enköping för att jobba måndag-torsdag med finaste mirre. ja. dagarna är fullspäckade och jag gillar det. nu såg jag att HM katalogen kommit. ska genast kolla och beställa lite. och så har jag 269 blogginlägg att läsa. och jag har ont i magen.

bilder från senaste äventyren.

ja där har ni lite.
orkar inte lägga upp allt plus att mkt tog jag inte kort på för att mobilen dog HELATIDEN.
aja. undra om det finns godis hemma?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0