sällan

NEEEEEEEEJ. inte sjuk! kämpa kämpa.
halsen gör ondare än ondast och jag är helt matt trotts att jag sov till halv 12 ( record under detta sommarlov! ) för att vara fräsh så tänker jag berätta att jag får kvällningar och sånt äckligt också. antar att jag få bli hemma idag då.. vilket betyder att jag troligtvis kommer klicka hem kläder från internet. det märker vi! Nu ska jag hoppa ner i badkaret och sätta igång en film, är helt kallsvättig. Ska deppa över att alla andra åker till emmaboda idag.. och inte jag. nästa år ska jag på MINST en festival. Jag & anna åker även utomlands nästa år. frågan är vart?! Ska kolla lite på ställen man kan åka till! & så ska vara lite glad också o kanske hälsa på hästen.

såhär kom jag, första dagen på FMG. nervös och stel.

Kommentarer
Postat av: jOSSA

snygg outfit ! :)

2010-08-11 @ 20:36:41
URL: http://josya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0