grimsta

yes. två kolmården biljätter kommer komma i min brevlåda på onsdag. känns bra, första tävlingen jag vinner! ( om man inte tänker hästtävlingar mm.. utan med lotter, internettävlingar och sånt! ) kalas! klockan är nu halv tre och hela förmiddagen har gått åt till att fixa inför hästflytten. vi har flyttat alla grejer, fixat foder, städat och haft oss. nu är det bara hästen kvar att flytta, men det blir på lördag ( kom jag på nu, oj tänkte att det var idag! ) får se vad som händer i eftermiddag. känner mig fortfarande inte helt hundra frisk. mamma och jag åkte och köpte räkor till kvällsmat, räkfrossa tror jag det blir. gott! imorgon vid ehm.. 14.32 (?) åker jag till linn, vi ska på marknad och lyssna på darin. skämtosido. men marknad blire, ska försöka göra lite fynd. hörde att det skulle finnas karuseller och sånt också. låter bra! oj. nu kommer mamma med damsugaren och hela köret, bäst att flytta på sig. shipp!

 

hejdå åby

( ja & niceguy 100år sedan, innan han blev "ridskoleponny" )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0