enköping

enköping är så finfint. jag vill flytta hit med en gång allt är så fint. solen skiner och alla är så glada. idag har jag jobbat lite, solat, tagit hand om hundar, fotat lite, ätit och varit och handlat.

det är kanon, jag har redan tjärnat extreemt mycket. och sånt gör mig glad! sov hos kristoffer i går, det var fint. vi kom dit sent, grät till animal planet och gick och la oss. Ikväll sover jag själv på kontoret. det är ganska ensamt men lite mysigt. jag har fått världens bonna-bränna också. och ni som känner mig väl vet hur petig jag är med solbrännan. jag håller på att avlida. imorgon ska jag börja jobba vid 7.

jag har redan nått mitt mål att nå tre tusen. jag är så glad!

nu ska jag jobba lite till innan jag kryper ner för att kolla på film.

 

på torsdag kommer jag hem mina vänner

fredag är det stallet& midsommar, lördag ev. småland annars stallet och söndag är det shopping inför borlänge!! på måndag drar vi! åh vad jag längtar!

 

hjärtiz

nu åker linn till grekland...

 

 

har föresten fått en arbetskamrat vi sammarbetar och hon tjänar 30kr mindre än mig i timmen.

ihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0