Farväl!

Köpte världens finaste skor idag! Typ. De var superfina, höga & sköna! Även underkläder inköptes. Kalas! Allt är typ packat nu och jag är så redo. Just nu ligger jag o min syster o solar. Känns skönt! Hoppas det blir tacos ikväll - mor & far kommer ju hem! I morgon kl 10.33 går tåget - Borlänge! Sååååå jag längtar. Det blir king! Med min Anna <3 Hejdå hörreni! Får se om jag kan blogga från mobilen ( precis som nu) där, Anna sover ju typ dubbelt så mycket som mig liksom så tid har jag - men lust? Märker vi! Kommer iallafall bli bad, sol , shopping, grillning, partyn och träffa massa nytt folk - bara va liksom ! Jag äälskar sommarlov!!!

Kommentarer
Postat av: anna

2010-06-27 @ 20:43:42
URL: http://hagsell.blogg.se/
Postat av: anna

HAHAH förlåt att jag är morgontrött då :) men jag ska inte siva så mkt i borlänge..<3 jag lovar..<333



puss på dig finaste människa o imorn då fan smälelr det..<333

2010-06-27 @ 20:44:26
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0