Fortsättning

Jag har hunnit bada tre gånger och där imellan solat, diskat undan Annas lunch, duschat, lockat håret, pratat i telefon, läst bloggar & slappatoch hon sover ännu.. Nu sitter jag på bryggan och lyssnar på vågorna. Snnart är klockan halv 7. Anna ville se allsång på Skansen ikväll - så får väl ge det en chans. Funderar på att börja laga mat så vi hinner äta innan. Så kanske hon har vaknat när det är klart? Jag hatar att väcka människor som sover.. Aja nu orkar jag inte ligga här mer iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Den där bruttan kan sova när som, var som, hur som och hur länge som helst! Trust me! I Know ;) <3

2010-06-30 @ 13:35:53
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: anna

maten var god och du får alltid väcka mig..<33 även om jag blir sur så skiter jag i det.. hellre det än tt du blir sur ;)<333

2010-07-01 @ 17:51:46
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0