glassdagen

dagen har innehållit listor. Listor om vad jag tycker om och inte tycker om, vad som är snyggt och inte snyggt, vad som är rätt och vad som är fel och så kärlek.  det är så svårt det där med listor - hur vet man vad som överväger vad?  är det viktigaste att man trivs eller att man har kul? kan man sakna någon men inte vara kär? den snygga tröjan - är den snygg även fast det bara finns en person i världen som passar i den och får bära den? Ska man vara ärlig eller stå ut? lycklig ovetande eller olyckligt vetande?

och så har jag gått omkring i nya kläder, ätit glassar, haft picknick i kärleksparken, cyklat och haft en fin dag i solen.




nya byxdressen, halsbandet och tröjan. = kläderna jag köpte igår



Imorgon gör jag det.


imorgon ska jag förövrigt till halvars, vara med rebecka och linn - bada & sola, spela lite uno och sen till rebecca E och äta tacos och mysa. låter bra. Imorgon ska det bli solsolsol!



har fått ett till sommarjobb också - king!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du rockar fett

2010-06-02 @ 21:34:29
URL: http://regnkaos.blogg.se/
Postat av: elin

åh ewelina.

ja det är ju så. faktiskt. puss min tjej.

2010-06-02 @ 22:17:42
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0