hemma.

nu är jag hemma - och varit ett tag. just nu skriver jag packlista och lyssnar på bert. snart dags att sticka ner till stallet och ta hand om hästen innan malin kommer hit och vi ska fixa oss för kvällens poolparty. Imorgon blir det packning och mys och söndag är det shopping dags med anna. måste hinna köpa massa eftersom att på måndag åker jag och anna till borlänge och kommer hem på torsdag. blir bad-shopping-party och nya människor - gött!
men nu ska jag ner till stallet. får se om jag hinner lägga upp lite bilder innan vi åker - har inte lust att sitta vid datorn när det är sommarlov och fint väder!

för 6 månader  & 25 dagar sedan var jag och anna i kläppen.
det var bäst. hoppas borlänge blir lika bra!

-kläppenbilder-



föresten - glad midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: anna

bästa bästa kläppen..<33 du och jag i borlänge..<33 det kmr bli bääst hur som..<33 för du är bääst..<33 allt är bäst..<3 pussiz <3333

2010-06-27 @ 20:41:41
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0