hon somär på väg

nu är jag på väg. det är jag alltid nu för tiden.
har precis kommit hem från stan, gick först med linn sen med mor & syster.
köpte långa jeans, en jacka, en klänning och smycken för 4-siffrig summa.
jag är glad - mamma är inte lika glad. men mina fingrar är fulla av snygga ringar!
dock hittade jag en jeansshorta som jag inte hann köpa, ska kolla om far min vill göra en deal.
jag läntar tills i sommar, då jag får min första lön.
hej jävlar vad jag ska shoppa!
nu till elovsson på tacos och mys.
see yah!

så här såg jag ut i dag i skolan.


var & åt på halvars med smus klassen idag.
mysigt och god glass! dock åt jag bara halva.


några nya & några gamla


så ser jag ut nu.
har ingen ork att sminka mig.

har fortfarande inte hämtat ut paketet från posten, men det gör mig inte så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0