min fina

det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Eller jo, dagarna är fullsäckade men kanske inte så intressanta. jag har knappt några lektioner kvar i skolan, sitter eftermiddagar i kärleksparken, äter glass med fint sälskap, shoppar, umgås med min fin-fina ponny, de finfina vännerna och planerar sommaren. Idag bokade jag och anna en 4-dagars trip till bolänge. bra! 
både imorgon och på söndag är det hopptävling. håll tummarna för mig!
Nu kom mamma med ett halsband till mig. hon är allt bra snäll hon. det kan jag glädja mig åt denna kvällen. såg ostbågar också. gott! på tal om halsband så har jag fått väärldens fulaste bränna pga mitt halsband idag. - illa!
egentligen vare party ikväll, men jag kände mig trött och opepp. Blir hemma mys med mig själv, grillat, en bok, badkar, ostbågar och sex & the city


ni kanske inte visste det, men jag har världens snyggaste syster.
och just nu är hon och dansar på bal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0