saker ni inte visste om mig. - troligtvis inte iallfall.

1. jag har en hemlig blogg
2. jag är fortfarande osäker ang mitt gymnasieval
3. jag mår dåligt när jag ser myror
4. jag tror på rymdvarelser
5. jag drömmar alltid konstiga drömmar
6. jag är dålig på att vara arg
7. jag kan planera vad jag ska ge en kompis i present ett halvår innan.
8. jag försöker sluta med godis
9. jag gillar allt som är onödigt
10. jag är ganska töntig av mig. gillar astrid lindgren, gråter såfort något går dåligt..
11. jag är även ganska korkad tyvärr trotts att jag försöker visa annat
12. jag är både morgon & kvällsmänniska - kan somna vid 3 och vara klarvaken vid halv 8.
13. jag är sämst i världen på geografi. det är på pinsam nivå. kan inte ens peka ut finland..
14. jag tycker det är ganska kul att plugga
15. jag älskar sommarlov
16. jag är troligtvis laktos fast jag orkar inte gå och testa mig.
17. jag är ganska modig må jag säga
18. jag är just nu godissugen...
19. när jag går in i min garderob kan jag se vilka kläder som fattas ( om min syster tagit något t.ex )
20. jag har damsugit en gång i hela mitt liv
21. jag vet inte hur diskmaskin, strykjärn,tvättmaskin eller torktumlare fungerar
22. jag är ganska bra på att laga mat
23. skulle jag få välja en grej att äta resten av mitt liv så skulle det vara blodpudding
24. för ett halvår sedan var frukosten det bästa jag visste, nu kan jag inte äta det
25. jag kan inte vara utan min hund mer än 4h innan jag börjar sakna henne
26. den enda gången jag träffar min farmor är när jag ska ner och shoppa med henne
27. jag har fått veta när ja ska få min tandställning - men ni får inte veta
28. jag har ett armband på armen som jag aldrig tar av mig. det stå sister på det och ja fick det av min syster när hon var i grandcanaria
29. jag hoppar just nu omkring här hemma på ett ben för min häst slängde av mig rakt in i hindret idag
30. jag sitter just nu i badet och ska kolla på sex & the city
31. jag måste nog vara en av världens mest avundsjuka människa
32. jag har viljat bli sångare och skådespelare ända tills jag började gymnasiet.
33. jag har under 3års tid försökt få med mig vänner till öland över sommaren, aldrig lyckats
34. jag är väldigt oekonomisk
35. jag är en salig blandning av bonde och city girl.
36. här kommer lite sommarbilder


nu är det dags att tagga inför imorgon!
imorgon ska jag allt försöka slänga mig upp på hästen och knippa en placering
på dressyren i valla!

Kommentarer
Postat av: tilda

älskar oss som spöken vilket team!:P <3

2010-06-19 @ 23:57:02
Postat av: Linn

JAG VILL LÄSA DIN HEMLIGA BLOGG!

2010-06-20 @ 11:54:38
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: eweliina

jaa tilda! vi ägde :D

2010-06-20 @ 16:02:18
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: Linn

klart jag vill!

2010-06-20 @ 16:22:31
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0