sista kvällen för denna gång-


jag har fått ganska mycket färg här på bara tre dagar.
tänk då att det är 17 dagar till som jag ska tillbringa här. hoppas solen skiner varje dag! dock har jag inte haft solkräm någon dag ( glömde även det hemma ) så jag har brännt mig ganska mycket. men idag gick jag och handlade, först jobbade jag i 9h. de gick fort som tusan! jag gillar mitt jobb faktiskt! efter jobbet så tog jag hand om lilla lisa - som jag förövrigt funderar på att sno med hem!
ska ta kort på henne nästa gång jag ser henne!
jag har även gått till staden en sväng. inhandlade mig bikinitoppen på bilden, solkräm, tandkräm, lite godis OCH SÅ HADE DET MINA ÄLSKADE SOLBRILLOR DÄR! som jag tog sönder för två veckor sedan. så de inhandlades också!  känna bra! nu ska jag kolla lite på tv och jobba lite med kläderna! Imorgon eftermiddag kommer pappa och vi åker hem. ska bli lite halvdant att åka hem. men snart är det borlänge! som jag längtar!!
såhär ser lisa ut typ.. fast vit och mer fluffig

hon är ungefär lika stor som min fot! ( fast lite högre )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0