makeover time?

jag är en sån som alltid längtar. just nu längtar jag tills efter sommaren! då jag ska släppa mitt blonda hår och få en mörkare färg på håret. vilken färg har jag ingen aning om ( sällan.. ) men en brun färg med lite rött i tror jag. eller så kör man på orange - försöker skapa min naturliga hårfärg? och jag ska nog slaffa mig en stor bred lugg. typ såhär
( jaa amanda har stått för all insperation - men så är hon ju snyggast i världen också! )

sista bilden är ungefär min naturliga hårfärg. eller brukade vara min naturliga. nu är utväxten grå?
typ iallafall! hur som helst så är jag rädd att mitt huvud ska se för runt o tjockt ut i bred lugg & att jag ska se ännu mer ut som pippi långstrump i orange hår?
hur som helst. får nog fråga en frisör innan jag gör något drasktiskt som jag sen ångrar.
nu kom solen fram och jag ska nog äta något innan jag fortsätter packa och slappa.
som sagt, snart kommer anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0