3 nyanser av vitt

skola idag då, var myjsigt att träffa mina fina igen!
hade lång sovmorgon, sen kollade vi på breakfast club, sen
en kort svenska då vi bara myste.
Det var en skön dag, efter det blev det stan med julia & evy ett tag.

mina snygga vänner

trevligt må jag säga, det blev glass, klippet, myrorna & monki.
innan jag satte mig på bussen & pratade med elin, fina fina elin.
Sen till stallet i kylan, har fortfarande ont i handleden så blev ingen ridning för min del.
men gjorde grejerna & träffade ellinor!
Sen blev det till maxi med pappi & elli innan vi åkte hem & åt lite.
gick ut med hundarna gjorde jag också.
kollade på linus på linjen, doktor kosmos och greveholm.
fint.

mina älskade strumpbyxor

jag måste börja skriva lite mer intressanta saker här känner jag,
varför skulle ni bry er om vad jag gör om dagarna? ^^

Kommentarer
Postat av: Linn

JAG BRYR MIG!

2010-03-02 @ 19:48:16
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: rikis

jag åkte tåg med doktor kosmos på lovet :D

2010-03-02 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0