är skyldig till den senaste ökningen av psykadeliska duvor

sitter i pyjamas ocxh meningen är att jag ska sätta igång med pluggandet NU.
men jag ska hoppa in i duschen först, och få någonting i magen!
Sen har jag svenska att göra, glömde svenska uppsatsen i skolan - smart.
men har en bok som ska läsas och en annan bok ska det skrivas om.
Klockan 4 ska jag iallafall hållatill på nybryggt med hanna & erika.
nybryggt är STÄLLETTTT!
efter det blir det att plugga lite mer erika
& kolla på när hanna, linn & bex dansar balett!
ih.

föresten, det är SÅ pinsamt när man sätter igång bolibompa
och kommer på att man redan har sätt alla avsnitt av progremen de visar.
ouuups.


inom kort kommer roliga filmer - håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0