BAJSALARM

dagens fin-fika.
vill lägga till att det var bex som gjorde min... blomma!


självaste svenska läraren uppträdde på mini-hultsfred.



gabbs, tjejen som ( enligt mig ) sjunger bäst på skolan.

här tillsammans med axel & martin som kompa henne till

 

 

åke med sin egna låt - jag vill också va kär.

 

 

hela skolans favoritlåt?

åke med sin egna låt - norrköping

 

 

en helt vanlig dag hos hanna & erika :)

 

 

nu har jag precis kommit hem från maxi, vad där med pappi.

hittade snyggistermobyxor, godispåse, päron mer i mängder,

gifflar, knäckebröd och ja. lite smått & gott till i morgon.

det kommer bli så kul.

ser fram emot det! det var nästan 3 år sedan jag var i just romme.

det var 3 år sen jag var på skidresa där jag inte behövde lägga min tid på att lära andra.

med andra ord. det ska bli spännande & se hur mycket som sitter i än!

nu ska jag skriva packlista, ringa min bästavän erika,

packa ner sakerna och mysa framför en film.

imorgon ska jag upp 05.00

jag älskar sånt, det är så mysigt :D


Kommentarer
Postat av: Linn

gabbs sjunger så sjukt bra!

2010-03-11 @ 20:35:56
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: bexxzi

assså jag dör.

gabbs röst

MAGAAAAAAAAAAAAAAADHDHDHDHDHDHDHDHDH

2010-03-12 @ 08:54:12
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0