DET VA DUUUU!

wow. för första gången i mitt liv satte jag nu igång torktumlaren.
om jag gjorde rätt? ingen aning.
men hoppas tunikan är torr & hel när den kommer ut.
vad ska jag annars ha på mig?
sitter och göra svenskan somsagt, det inte inte världens roligaste.
men roligare än "vissa" andra saker!
har inte kommit långt alls, kommer nog aldrig blir klar..
pallar man MVG frågorna tro? hm.
snart ska jag slänga på mig mina solbrillor och gå ut med hundarna,
aah fina vädret.
det är sommar känsla. Det var nära att jag käkade frulle ute förut,
tills jag såg snön & kom på mig själv..
fick äta ute mentalt.
blev även en god chokladbollar middag.
gott!

& föresten, enligt P3 så är Johan palm en indie grabb?
herregud. jag höll på att dö av skratt.
ihhh!


& här kommer lite ni kan syselsätta er med.
dock har jag så mycket jag inte får lägga ut,
men jag lägger ut även det mentalt och ooooooj vad ni skrattar!



äääääärs, videon vill ju inte!
ni får den en annan dag.
nu ska jag kolla till tunikan, & lägga på lite makeup!
hjärtis



dagens fina:

 

 

7DAGAR TILL KENTKENTKENT :DDDDDD


Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

DU FÅR INTE KÖRA 40 TVÄTT ( alltså vanliga kläder ) I TORKTUMLAREN. de kan krympa.... eller det kan göra det i våran iaf.. =) <3

2010-03-03 @ 14:59:47
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: bexxzi

noooll äär fiinassssttttt-

hj'ärtiz

mentalty är bäst.

o finast.

som duu.

hjärta-hjärta x111111111000000 m,iljarderz<3

2010-03-03 @ 15:23:04
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0