helgN

jag skulle vilja kalla helgen som kommer för exakt samma sak
som linn gjorde. Nämligen helgNN!
Imorgon efter skolan följer linn & bex med mig hem,
vi handlar bröd på vägen & gör fattiga riddare - gotti.
sen in till skolan vid halv 6 - bex har utvecklingssamtal
& kl 7(?) sticker vi på MARKUS KRUNEGÅRD!
För att senare åka hem till mig & sova, allihoppa!
Lördag blir det mysdag, vi får väl se vad som hittas på..
någonting säger mig att det blir bra film, chokladbollar,
mega frukost och skratt på menyn?
på kvällen sticker vi 3 iallafall till åbykrog & äter med
cilla malin & elin.
& sen blir det väl lite mer mys innan vi somnar hos mig igen.
Söndag lär väl också bli en fin dag antar jag.
det brukar det bli med bex & linn , de har liksom nästan flyttat in här.

jag gillar't!

måndag gäller det.
känns lite jobbigt att mina klasskompisar drömmar om hur missnöjd jag blir med håret..
men det är väl bara vänta & se. Jag längtar såå tills jag kan locka håret igen!

Kommentarer
Postat av: evelina

nejeee, håret blir bra! men ska du ha hårförlängningar sen eller? (:

2010-03-19 @ 16:40:39
URL: http://evyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0