hon vill ha mig på båda ställerna

Nu sitter jag här hemma.
blev inget sova hos malin men mys blev det.
vi lagade pannkakor & kollade på skräckfilm.
som tur va har jag en snäll syster som kunde hämta mig sen.
så jag slapp gå hem.
man vet aldrig, det hade kunnat komma
en tysk i röd klänning & långt hår..
Nu sitter jag & är allmänt godissugen.
jag har kollat på 2012 - slutet.
missade första 2h?
vet iallfall hur den slutar.
Imorgon är det måndag....
ja gillar faktiskt itne måndagar
funderar på om man ska sova någonannan stans ikväll..
typ tv-soffan?
eller om man ska låta bli att sova?

Kommentarer
Postat av: ELIN

SV: aha, nej känner inte igen ;)

2010-03-14 @ 22:53:26
URL: http://fredrikson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blev fel. hon ville ha mig på båda JOBBEN! inte ställena! ... haha

2010-03-16 @ 11:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0