i en riktning som alltid sviker

nu sitter jag här.
snygg som få känner jag.
Linn & bex drog precis in mot tåget och jag ska snart
till stallet.
det var trevligt igår, trotts att jag var ganska opepp i början.
men det var fullt med fina människor,
klart man blir glad.
David fick ansvaret att underhålla mig för det mesta under kvällen.
genom att sjunga för vakter, spilla ut kaffe & allt möjligt.
ganska underhållande må jag säga.
Lillerik va också kungen!
Dock precis som jag trodde så var Legenden bäst,
de spelade till typ 2, sen drog vi hem.
trötta & glada.
( efter mycket om & men.... ^^)
Jag, bex & linn började dagen sen med en vursting frulle!
sånt är fint.
senare i dag ska jag träffa malin & sova där
& må allmänt bra!
men först krävs en dusch känner jag.



fredriks portrett av david på min arm.
david hade som vanligt sina emo-humör-svängningar ;)


nu skriker mamma,
chaio

Kommentarer
Postat av: Linn

snyggingbilder alltså! och snyggingevert!

2010-03-14 @ 18:19:58
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: ELIN

SV: aha, det lät riktigt härligt! Några bra band som spelade? :)

2010-03-14 @ 18:22:59
URL: http://fredrikson.blogg.se/
Postat av: bexxzi

jag undrar lite vad jag höll på med igår asså, jag ser ju fullkomligt knäpp ut på alla bilder x) haha

men jag gillarT

och kul var det.

för

VI HAR FAKTISKT PARRTY

lillerik<3<3<3

hjärtiz

2010-03-14 @ 21:43:33
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0