KEEEEEEEEEEEENT :DDDDDDDDDD

åååh.
jag kom dit kissenödig, huvudvärk och trött.
pft?
det var så bäst.
vi fixade oss vip - ståplatser & dansade och sjöng som aldrig förr.
aaah.
finafina kent.
de är bäst, detta var lätt inte sista gången.
imorgon är jag ledig, men så mycket att göra.
tänkte sticka till skolan runt 10-11 & umgås lite,
ta en fikelifika på nybryggt hoppas jag på
och sen kl halv 3 bär det av till vårdcentralen.
jag skulle vilja sola också..
och så ska jag shoppa lite tills fredag då det är romme!
även basta lite & slappa hade jag tänkt.
nu är klockan snart 1 & jag ligger bara och ler & mår allmänt ..

bäst i världen.
verkligen!!

dock.
var det lite kent låtar som jag saknade ikväll..
så de får komma här!

 

självklart var det några fler, men de var lite mer lugna låtar så som

det finns inga ord, den osynliga mannen, elever och några till.

men woooow.

det var så fint, allting!

puusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0