nedrans bananer

hej jag är sjukast i världen.
har inte skrivit någoting dessa dagar p.ga att linnea har varit här.
dagarna har bestått av uno i määngder, shopping, tandläkaren och sjukling.
är sjuk som bara den & har varit de senaste 3 dagarna.
har feber, fökyld, ont ihalsen, hostig, ont i huvudet och allmänt trött.
men jag är glad.
har inhandlats 10par strumpbyxor - deni!
ett par med hjärtan på. De är minafvoriter.
även blivit världens finaste plånbok & ett linne o lite små saker.
nu har jag precis kommit hem från taldläkaren, ska sätta mig & plugga nu.
försöka bli  frisk, klippa håret, klippa tånaglarna & plugga lite till.
Imorgon hoppas jag att jag är friskare så att jag kan gå till skolan!
direkt efter skolan blir det motala.
stannar där tills lördag då det blir linköping.
tjing!

Kommentarer
Postat av: Linn

krya-krya-krya!

2010-03-31 @ 14:59:04
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: Linn

svar: det blir nog ingen av dom tyvärr.. ligger liksom inte riktigt i centrum. hehe. men jag och anna har kollat in typ fem st nu som vi tycker är MUY BIEN! <3

2010-03-31 @ 15:00:03
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0