sisådär.

här sitter jag.
mamma glömde att jag hade sovmorgon  & jag orkade inte somna om.
så nu  ska jag träna lite på sången.
satt förut och googlade på mitt egna namn.
fråga mig inte varför.
sökte på bilder " ewelina anzelius"
men kul att denna kom fram då

haha.
iallfall jag är glad att min syster precis fått körkort.
hon kör mig till skolan senare.
om jag hinner efter frissan & innan utvecklingssamtalet så ska jag till biblioteket.
tänkte försöka få med mig hagsell.
tänke kolla på ljusböcker & lite noter och sånt :)
juste. ska packa ner en mössa i väskan - om det skulle bli sjukt dåligt.
prövade lite med blont hår förut..


dock kommer mitt hår bli lite mer guld-blont
& tjockare + att jag kommer ha lugg.
eller? ..
åh nu blev jag osäker.
det är ju så jobbigt att ha lugg under sommaren!


blä.
jag brukar inte hålla på såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0