tomt.

hejhej!
idag är jag gladare än glad!
skolan gick fortsom blixten & halsen skrek hela dagen.
men vad gör det?
dagen innehöll novellskrivande ( fick skriva om hela min då den inte hade sparats),
sång trotts min hals, mattematik & lek på dansen.
egentligen skulle vi haft dubbla teoripass på dansen.men icke!
det var nice.
dagen var också fylld med fina människor
och fjärillar.
men vi gillar't.
nu är huset tomt, det kommer det att vara hela helgen.
jag funderar på om jag ska agera moget & göra det jag ska..
eller om jag ska sätta på bra musik & dansa omkring i hela huset
samtidigt som man sjunger jätte falskt och glatt?
färga håret skajag göra!
gick på stan förut med linn lite,
inpulsköp ett par blommiga solbrillor
& snygg rosett till håret -nice!
träffade malin också.min finafina malin!
stallet har jag varit i också - finis polle!
nu ska jag fixa allt, snart äre besök på G!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0