kommer aldrig att vara ett stort fan av ylande ensamhet

2 av världens finaste människor var hos mig
fredag- lördag.
det blev fattiga riddare, toa, köa, markus krunegård, toa, ,
LÄNGST FRAM, mosade revben, gladgladglad, en värmande markus-kram & markus - prat, glad, snäll syster, fräsha tjejer, linn & bexs äckel bollar, min godaste smet, lasse majas dektertivbyrå mitt i natten, halv 2, slapppaa, toa, fräsha tjejer, fattiga riddare, toa, tjockis pannkaka,
slappaaa, skrattskratt, lång promenad i solen, fräsha tjejer, filmmys & så lite mackor
& skratt.


har extreemt många bilder - som jag inte har hjärta att lägga ut.
hursom gillar jag mina tjejor.

Nu har jag precis kommit hem från en
lång-prat-spotta på bilar från en bro - gunga i mörker - halta promenad
med en som jag också skulle vilja beskriva som världens finaste människa.

det var välbehövligt & extremt mysigt.

innan de var vi & åt på åbykrog med
cilla, becca & elin.

nu ska jag sova, och be till gud och hoppas att:
1. min benhinneinflamation ska ge med sig.
2. livet ska fortsätta så här bra.
3. <3
4. att jag slipper att sitta på den spetsiga delen av halvmånen.

Kommentarer
Postat av: Linn

fina fina du!

2010-03-21 @ 11:42:48
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: m alin

EEEEWWWEEE! hahahahaha, jag bara hatar när du lägger ut fula bilder på mig! fast de är ju så charmigt fula så jag kan inte låta bli att skratta!

2010-03-26 @ 19:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0