allt som var ditt

idag är det söndag. jag är ganska seg och sugen på att bara ligga i sängen hela dagen och äta godis till jag spyr. nice
aja man kan inte få allt. Hade ställt klockan på halv 9, för jag skulle till norf och kolla på hästtävlingar och hejja på åby. Men så blev det inte. Istället har jag suttit här, tänk på vad jag ska göra idag, bytt ut garderoben mot vårkläder och planerat sommaren lite. Den kan nog bli ganska bra trotts allt! Nu ska jag iallfall gå och fika, klockan halv 2 ska jag ner till stallet och rida ut med tilda och malin. vad händer mer? ae, vet inte. städa lite kanske, kolla på svenska arbetet, äta, kanske tar man sig till maxi och köper den där fina bikinin jag hittade? aja. vi mäker. jag måste verkligen träna på sången, jag borde verkligen träna på sången. men jag vet att jag inte kommer träna på den. känns bra och det suger. men vad gör man inte?

ganska tråkigt inlägg. mest för att jag inte hade något annat för mig som jag skrev.

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaha, okeeeej. hmmm... man måste VERKLIGEN anstränga dig för att hitta meningen med dikter om katter!

2010-05-16 @ 14:42:43
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0