äventyr.

det är 1 månad och 7dagar kvar till sommarlov. Det är verkligen inte långt! Jag längtar riktigt mycket till sommarlovet. Jag är så sugen på att åka på äventyr. Det är redan bestämt en stockholmsresa med 2av mina favoriter och troligtvis kolmården några gånger, men jag är så sugen på att hitta på massor. För några månader sedan såg jag inte fram emot sommarlovet. Känndes som att det skulle bli misslyckat. Men nu känns det ändå ganska skönt. Hästen ska gå på bete hela juli, och eftersom att jag väljer själv hur jag vill jobba så kan det bli så att juli blir väldigt bra månad! Och om det råkar vara så att ALLA jobbar och är iväg så har jag ju två sommarstugor som är väärldens finaste och en släkt som jag aldrig träffar. Kanske kan ta med några stackare dit?

Vem vet, pappa hade en kompis i London. Jag kanske drar dit? Känns som att sommaren kan bli ganska spontan. Det blir inget öland och det skär jag mig fortfarande för.
Men vafan

Kära vänner om ni ser det här, ni får gääärna ta med mig ut på äventyr i sommar.
både riktigt sjuka och lätta som t.ex promenader.
jag ääääälskar det.

Kommentarer
Postat av: Linn

iiihhh! ÄVENTYR IT IS! utflykter för hela slanten, vänta på mitt brev så får du se!

och du får se på bloggen om shoppingen.. mehhehewehe.. <3

2010-05-03 @ 16:51:39
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: N

Skriver här för ja vill inte lcoka min konkurrenter till den tävlingen, hehe ;)



Åkerbo 29 maj i think :D

2010-05-03 @ 21:10:46
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: anna

hjärtat du och jag SKA iväg i sommar någonstans..<3 så det så >:D även om du ångrar dig så kmr jag tvinga med dig :D<333

2010-05-05 @ 09:38:20
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0