glad tjej.

haha. jag älskar mig själv när jag är så himla posetiv.. ironi. Hah, för allt blir ju så mycket roligare av att tjura menar jag! Haha. Ärs. min ponny gick finast idag. Efter som att det vaar 9565698409år sedan jag hoppade en bana på honom så blev det bara 90-1m. Men det gick kalasbra, så det är bara att köra på! Dock tog det ett tag innan både han & jag vaknade till. Men det är sånt man får ta. Vad ska jag göra nu? juste. äta , duscha och sova! Hah, ska försöka kolla lite på tv också tänkte jag. Jag suger verkligen på det. Att kolla på tv alltså. Godis sugen är jag också, ovanligt? ae. Skulle inte tro det. Lämnade in min mobil på lagning nu iallfall. Om ungefär 2 veckor skulle de höra av sig.

fick ett fint brev idag också. åh.
sånt gör mig så glad!
nu ska jag leta fram en adress, slicka frimärken och skicka iväg mina två som ligger här.
i veckan borde jag få mitt brev ang. sommarjobb också.
just nu spelar det absolut ingen roll, jag har ju redan ett superbra sommjobb.
Där jag väljer mitt schema helt själv & bestämmer själv hur mycket jag vill jobba.
BRA.

föresten så vill jag gå på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0