GLAD.

jag är så himla glad. Jag har gått från ett komplicerat förhållande till förlovning med mitt hår. Jag total gillar det! Jag lyssnar just nu på jonathan johansson och mår bara allmänt bra. Nu ska jag skriva av mig lite innan jag somnar. Imorgon ska jag nog gå upp ganska tidigt och ta en promenad innan frukost. Jag ska börja ta vara på mitt liv lite mer nu tror jag. Hade även tänkt att spendera förmiddagen med att plugga matte, ta bort nagelack. Sen blir det utställning med malin. Sover även hos malin. Det blir kanon. Allt är kanon. Och jag undrar vem som egentligen klagar? Såg en äcklig fästing förut. Jag är glad att jag inte är en sån. Den är död nu. r.i.p 

jag är glad. fast än saker och ting är skapligt döda.
och då menar jag inte endast fästingen.

Kommentarer
Postat av: lisamatilda.

TACK :) jag köper på myrorna, men jag önskar att vi hade fler bra second hand här i stan.

2010-05-07 @ 23:37:42
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Linn

det är typ fästingens år eller något! hittade TRE stycken på några timmar på min morfars hund när jag var där! äckel-djur! (fästingen alltså, inte älsklingssappo, hehe). eehh.. vad var det nu jag skulle skriva.. just det. jag gillar dig. mycket.

2010-05-07 @ 23:40:05
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0