i skolan,

idag fick jag skjuts till skolan. Jag vet inte hur det stavas, men jag tror ni förstår? Nu har vi snart matte nationella. Jag gillar det! Det har vi i 90 minuter tror jag det var, sen har vi dans - där jag fortfarande inte får vara med. och sen körkörkörkörkörkör. i 305980395år. Vet inte riktigt hur det ser ut. Men vi har iallfall kör 1- kvart i 3. Och sen 5-9 skulle jag tro. Vi har nämligen konsert med peter johansson. Musikal stjärnan ni vet? ae, jag förstår er. Jag visste inte heller innan vem det var, mer än att han har varit huvudpersonen i queen musikalen i London. Dock var det innan jag kollade på den. aja. Funderar på om man ska sjukanmäla sig på eftemiddagen. Förlåt världen, men jag ser faktiskt inte så jättemycket fram emot det... Sitter hellre ute i solen och umgås med fina människor. suck.

hah. du och jag anna.
i idre fjäll!
så underbart.


Kommentarer
Postat av: anna

du och jag ewelina..<3 idre fjäll here we come..<3 :D<3333

2010-05-13 @ 16:32:48
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0