jagdör.

ååh. gårdagen var AJAJ MIN HALS, MITT HUVUD OCH MINA ÖRON. ( men annarsmycket bra. det var kanon kul & vi var ganska duktiga - trotts att fatima slog ner kungen gång på gång.. ) idag är jag mer förkyld än jag nåongsin varit. det är jobbigt och jag är helt seg och efterbliven. just nu sitter jag och är helt död. mor och far har stuckit ner till stallet, men jag orkar inte än. ska snart ner och ta hand om min ponny. Skriver en fin önskelista till min familj också. känns ganska fint. & funderar på om man ska köpa denna :

nu är nog önskelistan klar, blev
- presentkort monki/bikbok/glitter / HM
- London resa
- badleksaker - luftmadrass mm
- gummistövlar med högt skaft
- Pippi långstrump box
- pälor + pälplattor
- trippeltång
- skorna från chicy
- knästrumpor
- fina nattlinnen
- snygg baddräkt
- jeansshorts
- bustiers
- transparenta överdelar
- pengar
- mobilskal - ett speciellt
- solkort



ikväll kl 7 ska vi mot stockholm för att hämta hem syster - ääntligen!

Kommentarer
Postat av: Linn

krya på dig min fina!

2010-05-22 @ 13:58:53
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0