just nu vill jag bara ha sommarlov.

varför ska man skriva rubriker egentligen?
alltid så svårt att komma på iallafall. jaja. nu är det kväll, jag och mor har ätit pannkakor och nu ska jag hoppa in i duschen, skriva manus och fixa inför i morgon. blä. från och med nu tänker jag total dissa min benhinne äckel. jag vill ut och springa. Imorgon ska jag till skolsyster med min hand, den gör så himlans ont just nu. Ska snart gå upp och slänga i mig lite mer alvedon. Nu måste jag skärpa mig med cyklingen till skolan. äckel buss är bara äckligt och jag hatar det mer än jag hatar mina benhinnor! - det ni!

känns som att det kommer ganska lagom med sommarlov nu faktiskt. Jag vill resa iväg, inte behöva tänka på morgondagen eller veckan efter. utan bara leva, slippa smeta på sig äckligt smink och gå i obekväma kläder. vill åka till landet idag, just nu. Och bara bada, ut och springa, plocka blåbär, träffa nya människor och slippa vardagen. ni förstår? Jag tänke att jag tar en bild på mig innan sommaren och sen en efter. så ska jag ha ändrat på mig såå mycket som möjligt. Jag har mina ideer alla redan på vad jag ska göra. hoppas jag lyckas. höh. kul inlägg. det är mest för att jag ska slippa göra något annat.

nu - duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0